Misjonsmøte 8.mai

«Her er det plass for alle» – sang Benjamin og storesøster Juni Kristine helt i starten av møte. En fin mÃ¥te Ã¥ bli ønsket velkommen til vÃ¥rens misjonsmøte,som tradisjonen tro var felles med baptistkirkene i Tromsø- og Balsfjord.
Etter et par fellessanger, delte David nytt fra misjonsmarken i Thailand, som er våre menigheters felles misjonsprosjekt. Bang-Jod er et nytt satsningsområde. Dette er et område som tidligere ikke har vist interesse for evangeliet,men nå ønsker de at kristne skal komme å bo i landsbyen,lære barna deres å lese og skrive, og fortelle dem om Jesus!

Før prekenen ledet Eddie & Stephan i lovsang.
Prekenens overskrift var «Utrustet til tjeneste». Misjon kan være sÃ¥ mangt,og det er forskjellige oppfatninger. Gud bryr seg om hele menneske,og vet hva vi trenger. Lytt til prekenen under «taler».

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.